zondag 5 januari 2014

Tijd voor iets nieuws...

We staan nog maar aan het begin van 2014 en eigenlijk ben ik nu al weer toe aan iets nieuws!

Ik hou niet van de winter en doordat ik aan t afvallen ben heb ik het continue koud...en dat terwijl het buiten nog steeds te warm is voor deze tijd van het jaar! Mijn winterjas past niet fatsoenlijk (meer) dicht en het talent voor schaatsen is duidelijk verdeeld in ons gezin: mijn man en oudste dochter hebben alles en ik niets...warme chocolademelk met slagroom wil ik toch echt laten staan dit jaar en voeten op de kachel? De convectorput wordt in beslag genomen door onze twee poezenbeesten die denken dat mijn kikkerpantoffels bedoelt zijn om aan te vallen ;) al met al best grappig (als ik er eens in kon slagen er een filmpje van te maken)...waar de winter goed voor is weet ik eigenlijk niet. De enige reden die ik kon bedenken was..dat we de lente en de zomer daardoor extra waarderen??

Ik stem gelijk voor als de winter verder overgeslagen wordt en we gewoon over een week of twee vast beginnen aan de lente..de geur van gras en bloemen en die lollige lammetjes...die elk jaar opnieuw mijn hart stelen!
Heerlijk beginnen met het opruimen van de tuin, geen vitamine b pillen meer, geen handschoenen en sjaals die in de gang rondzwerven...ik denk dat ik wel uren weg kan dromen...

Dus, hup kerstboom uit huis, kerstversiering opgeruimd..dat is in elk geval stap 1.
En omdat ik niets te vertellen heb over het weer zal ik toch zelf iets moeten bedenken om de lente alvast een beetje te beginnen, maar om nu al aan een voorjaarsschoonmaak te beginnen ??

Nou vooruit alvast een kleintje dan! We gooien de bloglayout op zijn kop en maken alvast een beginnetje met de lente, moet vast lukken met deze kleurtjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten