dinsdag 13 augustus 2013

StinkWinkelen....

Helemaal vergeten! Deze blog stond eigenlijk al klaar om gepost te worden, maar ik had nog geen foto's gemaakt. Inmiddels heb ik al een bestemming gevonden voor de uilenkaart en de spiegel hangt al een tijdje in de hal.  Van de armbandjes ga ik binnenkort maar wat fotolijstjes maken en eh ik was mijn centimeter weer eens kwijt dus voor 20 cent kon ik die ook niet laten liggen!

Deze spiegel hangt dus in onze gang, met een knalgele muur als achtergrond. Eigenlijk wil ik er graag mijn verzameling foute goudkleurige fotolijstjes om heen hangen met foto's erin maar bij nader inzien wordt het samen met mijn (ouderwetse en vreselijk lelijke houten deuren) een iets te hoog "granny" gehalte. Misschien heeft iemand nog een idee wat ik in de lijstjes kan doen?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten