dinsdag 13 augustus 2013

Haaknaalden etui

Vlak voor we op vakantie gingen heb ik nog snel even een haaknaalden etui in elkaar gezet!
Dit was hard nodig, aangezien ik om de een of andere onverklaarbare reden altijd mijn haaknaalden kwijt raak. In vind hem in elk geval erg handig :-) Nu nog elke keer braaf mijn haaknaalden weer erin terug stoppen, anders heeft het nog geen zin!

Deze lampetkan kreeg ik van mijn ouders voor mijn verjaardag. Zij kochten een jaar of 12 geleden een huis uit 1908. Daar woonde een ouder stel mensen in en zij lieten hem staan op de kapstok.
Daar stond hij tot voor kort nog steeds. Ik ben er helemaal blij mee, al is hij inmiddels wel van de woonkamer naar de slaapkamer verhuisd!


2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig stofje voor je haaknaaldenetui! Krijg er gelijk een dromerige glimlach van! En de lampetkan heeft ook zeker zijn charme! Genieten van de kleine dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superschattig hoesje. Mooi stofje! Liefs mij

    BeantwoordenVerwijderen