maandag 1 juli 2013

Wat een week!

Misschien zegt de titel al genoeg? Dan kan ik het hierbij laten :) nee gekheid natuurlijk.
De afgelopen week was behoorlijk hectisch. Zoals je weet wonen we hier nu vijf en een halve maand. We zijn erg druk geweest om zo snel mogelijk alles af te krijgen maar de laatste weken hebben we niets gedaan. Kort door de bocht hebben we gewoon geen tijd!
Tussen kids, rapporten, ophetlaatstemomenttoetsenoverhoren, kadootjes voor juffen, afscheidskadootjes voor de tweeling, wennen in nieuwe klassen en op een nieuwe school, vriendjes vriendinnen en verjaardagsfeestjes enz (geloof me deze lijst is oneindig) zou je de dagelijkse dingen bijna vergeten.
Zo heb ik de afgelopen week twee fotoshoots gehad en twee bruiloften. Superleuk natuurlijk! Maar ook veel tijd nodig voor nabewerking en dat betekend fulltime werken.
Heerlijk :) maar niet als je een tweeling hebt die twee dagen in de week vrij is.


Gisteren voor het eerst weer tijd gehad om wat te doen :) en....het gras kan er bijna in :) ik ben wel trots op ons! Vandaag gaan we verder met vlak harken, sproeien en zaaien.
Vanmiddag had ik lekker een uurtje voor me myself and i (nadat ik de auto naar de garage gebracht had, en de kids op school had, op school brood heb gegeten met de klas en met mijn zoon naar de oogarts geweest ben...gewoon ff een uurtje! Dus....

Chocomelkje gedronken, pipo's onveilig gemaakt, nieuwe haaknaald gekocht en een pot modgepodge, daarna snel naar de Xenos voor n pak dessin papier, vilt en een leuk creaboekje!
De kids en ik kunnen dus weer vooruit, kom maar op met die vakantie, wij zijn er klaar voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten