dinsdag 25 juni 2013

Ziva enz...


Volgens mij heb ik nog niet verteld over Ziva...
Ziva is ons kleine poezebeest. Ze is nu 10 weken oud en is vanaf dag 1 ondeugend, grappig en druk. Maar bovenal is ze lief en heel zacht.
Ziva vreet van alles uit. Zo wist ik pas zeker dat ik een vilten hart had uitgeknipt om mee te knutselen.
Ik was daarna opgestaan om n colaatje in de schenken en kon daarna het hart nergens meer vinden, begon hevig aan mezelf te twijfelen of ik hem echt wel uitgeknipt had.
De ochtend erna tijdens het stofzuigen heb ik ineens mijn stofzuiger verstopt door een blauw vilten hart. Nog voor ik het hart in de prullenbak kan gooien is Ziva er al weer mee vandoor gegaan...kortom voor Ziva geen dure speeltjes :). 




2 opmerkingen:

  1. smelt.... ik ben verliefd!
    Ook op je blog trouwens , en dus ben ik volger geworden , liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi haakjuffie! Gezellig :) ik vind je mascotte echt geweldig ! Hilarisch de reisverslagen en foto's die ik steeds voorbij zie komen!

      Verwijderen