zaterdag 11 januari 2014

Lekker warm

Oeps...n selfie! Een van deweinigen die online te vinden is.
 Omdat ik aan een kant van mijn gezicht restverschijnselen van een verlamming heb zie ik er op fotos  meestal erg asymmetrisch uit...waardoor ze nooit online verschijnen.
Tenslotte sta ik niet voor niets graag achter de camera...
Maar ik ben helemaal happy met mijn omslagdoek-sjawl ;) en die moet dan toch even geshowd worden! Normaal heb ik twee modellen voor dit soort klusjes maar die waren er natuulijk allebei vandoor op het moment dat ik ze nodig had :)
Leuke uitdaging met de ipad de juiste hoek en het juiste licht vinden. 
Maar ik ben tevreden! En niet alleen over de look van mijn omslagdoek, maar hij is zo lekker warm dat ik tot nu toe nog steeds in mijn zomerjas rond kan fietsen!



5 opmerkingen:

  1. Je ziet er prachtig uit met een prachtige omslagdoek! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vrouw in mooie shawl! Grappig, achter Ziva had ik donker haar gedacht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om een gezicht "achter" Ziva te zien!
    Ik denk dat niemand de restverschijnselen van de verlamming heeft opgemerkt op de foto. Iedereen weet van zichzelf natuurlijk waar die ene vervelende pukkel, litteken -en in jouw geval de restverschijnselen- zitten en daar kijken we zelf als eerste naar en 'vergroten' dat vaak uit.
    De sjaal staat je goed, hou van de kleurkeuze die je hebt gemaakt.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto en ik vind de kleurtjes van je sjaal/omslagdoek erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen