maandag 26 augustus 2013

Deken haken

Mijn oudtste dochter heeft sinds kort een bedstee!
ontwerp van mama, door papa in elkaar gezet, 
hij is echt prachtig geworden, al zeg ik het zelf, maar ik vond hem nog wat saai, vooral de houtkleuren aan de binnenkant.
Dus besloot ik eerst maar eens te beginnen met het haken van een deken. 
De wensen van Dochter waren duidelijk: stoer en blauw.
Nadat ik was begonnen met een ronde granny en deze niet mooi vierkant werd ben ik verder gegaan met strepen. Het zijn eigenlijk allemaal halve stokjes en het patroon komt uit "haken voor coole meiden"

Maar oef, waar ben ik aan begonnen? ik heb nog maar 23 cm klaar en moet naar 2,10 meter en hij moet voor de kerst klaar en mag vooral niet worden gespot door dochter!

 

4 opmerkingen:

  1. hmmm een paar avonden bij mij komen haken???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee van je, maar wat een werk. En ook nog zonder dat ze het ziet. Succes, ze zal er vast superblij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk idee...alleen je hebt idd maar weinig momenten...als ze op school zit of in bed ligt...
    Wel gave kleuren zeg!

    BeantwoordenVerwijderen