donderdag 4 juli 2013

Vakantiepot

Hoera's we hebben vakantie!!!
En hoe ;) morgen lekker 25 graden. De kids Willen graag een zwembadje in de tuin, maar zoals ik van de week al een beetje door liet schemeren zijn we met de tuin bezig geweest en de laatste stap was : gras zaaien.
Dat hebben we dinsdag dus maar even gedaan. De kids en ik kunnen het gras wel omhoog kijken! We zien onszelf al helemaal liggen in het badje, picknicken op het gras en lekker op het gras rond rennen!

Volgens mijn lief groeit het gras als je het nu goed nat houd snel. Maar ik heb inmiddels ontdekt dat mijn snel betekent dinsdag inzaaien, donderdag gras. In alle andere gevallen is dat dus niet zo.
Dus heb ik een alternatief bedacht tot zolang we niet in de tuin kunnen spelen.

 

De "VAKANTIEPOT".
Het is nu nog een saaie (20ctbijdekringloop) weckpot. Maar morgen gaan we hem pimpen :)
En eh de looks doen er dit keer niet zo veel toe. Het gaat vooral om de inhoud.
We hebben alle activiteiten waar we zin in hebben in de vakantie in een pot gedaan.
Als we ons vervelen dan halen we er een briefje uit en voeren we dat uit! 

We kijken er nu al naar uit! 
Ik ben er trouwens nog een vergeten! Help me onthouden dat ik er nog n briefje met picknicken in stop.


4 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk , straks je eigen grasmat en prive zwembad in de tuin ! Kan me voorstellen dat je ernaar uitkijkt hoor .
    En wat een leuk idee zo'n vakantiepot . Geniet van je tijd met elkaar . Liefs !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi haakjuffie, privé zwembad klinkt wel stoer maar hij is gewoon opblaasbaar hoor :) maar wel zo groot dat ik er languit in kan liggen (als de kids en de buren niet thuis zijn haha)

      Verwijderen
  2. Wat een super idee die ga ik ook nog invoeren!!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag stond er een ritje dierenboerderij op de planning :)

    BeantwoordenVerwijderen