vrijdag 14 juni 2013

Pineberries

Dit keer geen creatief berichtje maar gewoon een kletspraatje tussendoor. Moet kunnen af en toe, het moet tenslotte wel gezellig blijven. 
We wonen nu zo n 5 maanden in een huis met een tuin! En voor stadsbegrippen hebben wij best een grote tuin. En alhoewel onze tuin meer lijkt op een bouwput door het sloophout en de oude vloerbedekking die er in liggen van de verbouwing van het huis, geniet ik zowaar van het buiten leven!
Nu moet je weten dat ik een verschrikkelijke hekel heb aan vieze handen en dan met name aan tuinieren. Maar stiekem, heel stiekem ben ik dan toch een klein beetje trots nu onze eerste aardbeien geplukt en opgegeten zijn. Door de kids, dat dan weer wel. Maar ik vond tussen alle aardbeienplantjes deze schattige pineberry plantjes. N kruising tussen aardbei en ananas. Zou ik me er aan durven wagen??? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten