maandag 3 juni 2013

Bloemetjes en hartjes

Haken...daar heb ik geen geduld voor!
Tenminste dat dacht ik. Of misschien ben ik te perfectionistisch? Na talloze keren uithalen, opnieuw beginnen, uithalen , nog maar eens opnieuw beginnen en weggooien ben ik gestaakt.
Maar ja, als ik in oktober een workshop haken wil doen  moet ik wel enigszins iets kunnen natuurlijk.
Tja en hoe realistisch is het om een boek op te zoeken en het meest mooie (en dus ook moeilijkste) project er uit te zoeken en daar aan te beginnen terwijl je nog nooit iets gehaakt hebt?

Vandaar dus vandaag mijn eerste simpele haakproject :) bloemetjes!!!



Ok hooked?? Heb inmiddels vijf bloemetjes af en een hartje gehaakt (de magic ring nog even over geslagen dat wel) en hij is aardig gelukt al zeg ik het zelf.
Langzaam aan wordt ik wat wegwijs tussen de vasten, lossen, stokjes, halve stokjes, dubbele stokjes en toeren...toch stiekem wel trots dat ik dat ff zo snel gedaan heb :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten